Friday, October 12, 2007

Niciun loc nu e perfect?!


Am petrecut 5 zile in Hamburg si pot spune ca nu imi pare rau...Nici nu as avea de ce. Pare orasul ideal dc simti nevoia de o viata boema si vrei liniste. Nu e chiar Toscana la care visez in fiecare noapte, insa e unul dintre cele mai civilizate orase in care am fost. Eram in masina si ma plimbam prin oras de la o intalnire la alta cand mi-am dat seama ca e ceva care ma deranjeaza. Si atunci mi-am dat seama ca nu era nicio problema. Doar ca era prea multa liniste...Nu am auzit niciun claxon zilele astea, nu am asistat la nicio cearta in trafic si nu am auzit pe nimeni sa se injure ca nu i-a dat prioritate. Pentru ca acolo toata lumea iti da prioritate - indiferent dc esti pe bicicleta, daca esti pieton sau dc esti cu masina. Nimeni nu te claxoneaza la semafor in prima secunda cand s-a facut verde. Toata lumea te respecta.
Ce am mai observat? Toate masinile luxoase care sunt pe aici. Am vazut intr-o zi mai multe masini Porsche Carrera decat am vazut pana acum toata viata mea. Si bineinteles BMW si Mercedes. Normal. Eram la ei acasa.
Am mai descoperit ca shoppingul in alta tara iti da mult mai multa satisfactie decat dc ai merge la cumparaturi in propria tara. De ce? Inca nu am nicio explicatie dar un lucru e cert. Cumperi cu mult mai multa pofta in alta tara. Si nu e prima data cand mi se intampla...Cand ma intorc in tara si vad ca mi-a scazut creditul considerabil incep sa o citez pe Britney Spears : "Ooops, I did it again!"
Am uitat sa va spun ca nu am vazut nicio cladire veche! Nici macar una!!!
Deci, daca in Hamburg e multa liniste si verdeatza, nu sunt probleme in trafic, toata lumea te respecta, mersul la cumparaturi e super, arhitectura e impresionanta, mancarea e delicioasa, ce lipseste? Soarele! E deja a treia oara cand vin aici si nu am vazut nicio raza de soare! Ba mai mult, m-am trezit intr-o dimineatza si am crezut ca urmeaza apusul. Majoritatea timpului norii acopera cerul si creaza o atmosfera apasatoare. Primul lucru la care m-am gandit cand am ajuns aici a fost la poezia "Plumb" al lui George Bacovia.
Pentru mine, o vreme buna e un factor f important pentru o zi reusita. Imi iau energia, voia buna si optimismul de la soare!
Ador orasul Hamburg! Dar un lucru e sigur! Nu as putea locui aici niciodata!

4 comments:

Dan-Octavian Cătană said...

Intr-adevar civilizatia germana si modul lor de a se comporta sunt lucrurile pe care si eu le admir foarte mult. Sunt si vor ramane un exemplu de bun simt, de eleganta si bun gust. Iar Hamburg dupa cum iti spuneam e unul din orasele germane cu numarul cel mai ridicat de milionari.Iar masinile lor sunt o emblema care certifica acest lucru.

new_lady8 said...

Cand ne mutam in Hamburg mai copii?
Nu ne-am mai vazut de mult ... Cand vii in tara sa ne vedem?

Anonymous said...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Masaj erotic said...

Interesant.As vrea sa traiesc intr-un astfel de loc.